Wednesday, January 5, 2011

Not OK


Jag hatar herrarnas toalett på jobbet.
Jag har tidigare berättat om tydliga tecken på kreativ toalettfunktion i herrtoaletten på vår famösa avdelning.
Idag fick jag WC-skräck behandling nummer 3.
Jag stod vid pissoaren och lättade om spänningen i mitt flerskiktade epitel då en glad liten (kort) kille kommer ut från stallet för att tvätta sina händer. Problem uppstår då pissoaren och lavoaren är ca 20cm från varandra (åtskillda med en skiva på ca 0.5m i midjehöjd), den här gången var det problematiskt för att den lilla killen skakade kraftigt på sin händer, liksom för att skaka av vätskan på händerna. Som resultat blev jag nedsprayad av nämnda vätska av vilket en droppe träffade mitt öga..... Vilken jävla tur att han skakade på händerna efter att ha tvättad dom. Att få en äcklig sjukdom i ögat är dubbel äckligt.

FYI... om du är man (eller vill bruka dig av herrtoaletten) lönar dig sig att uträtta dina bestyr före du kommer hit. Consider yourself warned

No comments: