Tuesday, February 23, 2010

varning äckligt

Jag får starka spyreflexer av att skriva det här men det är så fantastiskt att jag måste bara dela med mig.
Det här har hänt nu i flera repriser i herr toaletten både på våning 7 och 6, jag vet inte vem den skyldige är och honestly vill jag inte ens veta. Jag bara önska att jag inte behöver utsättas för det igen.

Jag gick in på herrtoa och kräktes lite så där smått upp i halva halsen, eftersom det såg ut som någon hade tyckt sig vara så nödvändig på jobbet att ha kännt sig tvungen att komma hit med diarre, dessutom hade personen ifrån inte besvärat sig att hålla röven fast i toalettstolen utan det hade liksom upstått lite splitterskador omkring.
Pricken på i naturligtvis är att efter avklarat uppdrag har han (antar jag eftersom jag inte kan tro att någon frivilligt går in på herrtoan på vår avdelning) stolt valsat ut från toaletten utan att tillkalla ett HazMat team.

Paska Juttu sku jag säga.

2 comments:

Basse said...

Det som jag funderat på är den sexuella innebörden av att pissa på nåns annans skit i wc-byttan. Det är ju jävligt nära analsex faktiskt. What would Jesus say?

thomas said...

hördu unge man,
du funderar allför mycket, det är inte hälsosamt. Och även om du inte skrev Jesus och analsex i samma mening är det close enough för att du fick några år till i helvetet