Friday, February 4, 2011

mindre cheezeburgers mera seaweed salad


Yessss!! Sidoeffekterna var relativt milda och få till antalet, och nu på slutrakan av kuren (låg dos sedan nyår) har isynnerhet ansiktssidoeffekterna helt klart tycker jag minskat. Alltså jag är mindre svullen i fejset. Don't take my word for it(samt illusionen förorsakad av avståndet till kameran). Jag har kvantifierat förhållandet mellan ansiktets längd och bredd och var i september en 0.56:a för att gå upp till en 0.65a under december och nu ner tillbaka till en 0.59... Ännu några veckor så är jag tillbaka till mitt normala undernärda skeletoransikte. Champagne for everyone!

ps. kroppens längd-bredd kvot har inte sett samma snabba retur till måtten...damn.


2 comments:

mrc said...

vaihelvete e dehår nu frågan om då? Kortison?

thomas said...

yep. ca 6månader, började med 60mg/dag.
Slut sedan en tid tillbaka, ganska hästkur.
Men det funka så det var värt besväret, även om jag tydligen var en *jävligare* person än normalt