Jag har ännu inte hört någon respons från er, American Airlines och Finnair.
Tydligen existerar jag inte för er. Visst är jag ju en liten människa som inte flyger business eller ens så värst mycket men jag tycker ändå att jag skulle kunna ses som en betalande kund istället för någonting ni steg i på vägen till kontoret.
Jag förstår ju också att ni har haft en hel del att tänka på den senaste tiden, men lika lite som ni har medlidande för mig och jag kommer för sent till check-in bryr jag mig om era självförvållade problem.
Istället för att vara snäll med mig efter att har gjort en 12 timmars enkel rutt (boston helsingfors, 1 mellanlandning) med bagage i behåll till en 20 timmars turne och tyckte att jag skulle klara mig med sakerna i er survival kit under min föreläsningsresa till Helsingfors, har ni bekräftat mina förutfattade aningar om vad er 'mission' är.
Det är trevligt att ni beklagar med det kompenserar verkligen inte er urusla kundservice.
Jag har bett er svara på mina frågor, och gett konstruktiv kritik på er ickefungerande websida, men jag hör bara ekot som svarar.
Enligt Finnair är detta + 70 euro tillräckligt för att kunna klara av en knapp vecka i Helsingfors
Under de senaste året har jag upplevt en nästan 70% misslyckande frekens på era partner rutter. Jag tror jag är benägen att byta strategi i fortsättningen.


No comments:
Post a Comment